Aku datang sekali lagi dengan dosa wahai Pencipta


سأقبل يا خالقى من جديد
كما أنت منى إلهى تريد
وأرجو إذا أنت تقبلنى
جنان الخلود ومنك المزيد
عصيتك ربى فأمهلتني
وتسترنى رغم انى عنيد
لأنك ربي غفور ودود
رحيم بكل الورى والعبيد
أتيتك يا خالقى باكيا
ودمع الاسي كل حين يزيد
فقد قلت فى الآي لاتقنطو
وان تعفو عنى فذا يوم عيد
ساترك يا ربي ذنبا مضى
واقبل نحو الرضا والنعيم
أُحِبكَ ربي وهذا رجاي
😭😭😭😭😭😭😭😭😭

" Aku datang sekali lagi dengan dosa wahai Pencipta..
Sebagaimana yang Engkau inginkan duhai sembahanku...
Aku harap engkau maafkan permintaanku ini..
Balasan Syurga yang kekal tambahan nikmat dariMu..
Aku telah bermaksiat padaMu wahai Tuhanku..
Namun Engkau masih berlaku lembut padaku..
Engkau tutup aib aku sedangkan aku hambaMu yang derhaka..
Sungguh Engkau maha pengampun lagi maha mencintai wahai Rabb...
Malah maha penyayang kepada seluruh makhluk dan hamba2Mu..
Aku harap Engkau terima taubatku...
Aku datang menemui wahai Pencipta dengan air mata ini..
Dan air mata penyesalan ini setiap saat akan bertambah...
Jika Engkau maafkan aku maka itulah hari kemenangan buatku😭😭😭😭😭😭😭

Comments

Popular posts from this blog

Anak Desa “tercampak” 23 Jam di Bandaraya Dubai

Bakti Siswa Raya ke-3